توصیه‌هایی از نایل فولر برای معامله گران مبتدی

توصیه‌هایی از نایل فولر برای معامله گران مبتدی

نایل فولر، یکی از شناخته شده‌ترین تریدرهای حال حاضر دنیاست و سبک اصلی و استراتژی معاملاتی او پرایش اکشن می‌باشد که توانسته هزاران تریدر را از سراسر دنیا به سود برساند.

در پست امروز تاپ تریدرز با همکاری کانال تلگرامی هنر معاله گری به توصیه‌هایی از آقای فولر ویژه معامله‌گران مبتدی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ابتدا مبانی را بیاموزید.

اکثر معامله‌گران آماتور فارغ از هیچ پیش موضوع و دانشی در زمینه‌ی بازاری که درآن داد و ستد می نمایند وارد آن می‌شوند . برای تولید یک اساس محکم، شما بایستی وقت صرف نمائید تا بدانید که بازاری که در آن عمل می‌کنید چه‌طور فعالیت مینماید و یک شعور صحیح از تمامی اصطلاحات آن داشته باشید.

یک راهکارمعامله‌گری را یاد بگیرید و به آن پایبند باشید.

یکی از مطرح ترین اشتباهاتی که می بینم معامله‌گران آماتور بارها و بارها آن را تکرار می کنند عوض کردن مکرر روش معاملاتی است . در حالتی‌که شما یک منطق و روش خرید و فروش همگانی دارید بایستی پیش از انجام هر کاری آن را یاد گرفته و در آن مهارت داشته باشید.

در حالتی‌که میپندارید که با تغییر تحول بسیار راهکار و روش معاملاتی به یک استکان شراب در داد و ستدگری خواهید رسید بدانید که‌ این یک امیدواری نادرست است که سبب به غیر منطقی کار کردن و تلف کردن سرمایه شما خواهد شد . براین اساس به خاطر تعدادی ضرر و زیان روش خویش را عوض نکنید .

هر روشی در تعداد مشخصی از معاملات دارنده اشتباهاتی هم می باشد که به طور کامل ارگانیک است و جزیی از معامله می باشد . شما نباید اجازه دهید که معاملات بازنده تاثیر متعددی روی شما بگذارند و شما حقیقتا برای خوبتر شدن در معامله‌گری به نظم و انضباط فوق العاده زیاد نیاز دارید .

غرق اطلاعات نشوید

خیلی ساده است که تحت عنوان یک آماتور غرق در اطلاعات و سیستمهای معاملاتی شویم و این فعالیت در ابتدا برای کلیه ما پیش آمده است . شایسته ترین روش برای محدود کردن یا این که اجتناب از آن، پیدا کردن یک مربی یا این که کسی است که بتوانیم از وی یاد بگیریم و موفقیت های اورا دنبال کنیم .

از این که قیمت بر خلاف جهت شما حرکت نماید هراسی نداشته باشید

این مورد خیلی مهم است برای این‌که اکثر معامله گران علی الخصوص آماتورها با دیدن نشانه‌های اول از حرکت قیمت در مغایر جهت آنان در گیر خوف و واکنش شدید میگردند . این خلل در اکانت حقیقی و واقعی بسیار بیشتر از اکانت مجازی می باشد که به دلیل تفاوت شم در آنهاست بهر حال این یک ایراد است و نیاز به چاره داراست .

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *