جملات انگیزشی معامله گران کدام است؟

افکار ما تاثیر فوری بر مسیر زندگیمان می گذارند. تمامی مربیان و سخنرانان انگیزشی بر تاثیر تکرار سخنان مثبت و انگیزشی تاکید دارند. 

به این مسئله به دقت فکر کنید. اگر ذهن شما در تمام روز درگیر افکار منفی و ترس ها باشد، حتما در رسیدن به اهدافتان در زندگی دچار مشکل خواهید شد. فرقی ندارد که این دیدگاه های منفی در رابطه با حرفه معامله گری باشد یا زندگی شخصی.

پس بهتر است با تاپ تریدرز امروز همراه باشید که هر چه سریع تر شروع کنید و این جملات مثبت را تکرار کنید.

شما همان می شوید که تمام روز به آن فکر می کنید رالف والدو امرسون Ralph Waldo Emerson Philosopher

من یک معامله گر موفقی هستم که به طور پیوسته سود می کنم.

تکرار این جمله می تواند محیط مثبتی را در ذهن شما ایجاد کند. حتی اگر هنوز به این مرحله از معامله گری دست نیافته اید، باز هم آن را تکرار کنید.

همچنین دقت کنید که این جمله را در زمان حال ساده تکرار کنید و از گفتن آن به زمان آینده خودداری کنید.

اگر به جای گفتن من معامله گر موفقی هستم، بگویید که من معامله گر موفقی خواهم بود، تاثیر بدی در رسیدن به هدف خواهد داشت. 

درست همانند ضرب المثل هویج و الاغ خواهد بود. الاغ با این فکر که به هویج آویزان در بالای سرش خواهد رسید تلاش خواهد کرد، اما با حرکت الاغ هویجی هم که در دست سوار است از الاغ دور خواهد شد.

الاغ و هویج

معامله گری بازی احتمالات است.

آیا باید هر معامله ای سود ده باشد؟ مطمئنا نه. ضرر بخشی از حرفه معامله گری است. در واقع اگر میزان ضرر های شما بیشتر از میزان متوسط سود شما در هر معامله باشد، نرخ موفقیت در معاملات هم خیلی تاثیری نخواهد داشت.

به طور مثال اگر شما در هر سال ۵۰ معامله انجام دهید (تقریبا هفته ای یک معامله) و همچنین اگر حد سود شما دو برابر حد ضرر شما باشد، در آن صورت برای سود ده بودن برآیند معاملات در یک سال تنها به ۲۰ معامله موفق نیاز دارید. یعنی نسبت معاملات موفق به زیان ده ۴۰ به ۶۰ برای سود کردن کافی خواهد بود.

probability

من به استراتژی خودم ایمان دارم.

بدون اعتماد کردن به استراتژی معاملاتی، معامله گر سردرگم می شود و در هر تصمیمی که می گیرد با شک و تردید مواجه خواهد شد. این رویکرد با رویکرد معامله گران موفق همخوانی ندارد.

اگر شما استراتژی معاملاتی خاص خود را دارید و آن را بار ها با موفقیت آزمایش کرده اید، تکرار این جمله که “من به استراتژی خودم ایمان دارم” می تواند کمک فراوانی به شما بکند.

اکثر معامله گران شکست خورده با وجود اینکه استراتژی معاملاتی برای خود دارند، اما معمولا در معاملات خود توجهی به استراتژی نمی کنند. 

این جمله باعث خواهد شد تا هر روز زحماتی که برای ساخت و توسعه استراتژی معاملاتی کشیده اید را یادآوری کنید و به سیستم معاملاتی خود احترام بگذارید.

target

من صبور هستم. من از هر نوسان بازار وارد معامله نمی شوم. من وقتی معامله میکنم که فرصت معاملاتی ظاهر شود.

اگر قرار باشد با هر نوسانی وارد بازار شویم، تعداد معاملات بیش از حد افزایش خواهد یافت و خود را در وضعیتی خواهیم یافت که چندین معامله باز داریم اما هنوز ذهنیتی از وضعیت کلی بازار نداریم. 

دیدگاه غلطی که در میان معامله گران تازه کار وجود دارد، این است که برای پول در آوردن بایستی به طور منظم معامله کرد. 

بایستی مثل یک شکارچی صبور بود و تنها زمانی وارد معامله شد که فرصت مناسب برای معامله ایجاد شده باشد.

من احساساتم را در زیان ها و سود ها کنترل می کنم.

انسان ها موجودات احساساتی هستند. هم زیان و هم سود معامله می تواند بر احساسات انسان تاثیر بگذارد. تجربه معاملات سود ده یا دنباله ای از معاملات موفق می تواند حس اعتماد به نفس را تقویت کند.

زیان هم می تواند تاثیر مخربی بر روحیه معامله گر بگذارد. به همین خاطر کنترل احساسات نقش کلیدی در تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای دارد.

چرا تکرار جملات مثبت و انگیزشی واقعا موثر هستند؟

اکثر افراد موفق، موفقیت های خود را مدیون تکرار سخنان مثبت و انگیزشی می دانند. 

جیم کری و دنزل واشنگتن از بازیگران مطرح سینما بار ها گفته اند که در اوایل حرفه بازیگری از این روش استفاده می کردند. 

اینکه این روش به شما کمک خواهد کرد یا خیر تنها زمانی مشخص خواهد شد که آن را امتحان کرده باشید. کمی زمان بگذارید و چندین جمله مثبت و انگیزشی تهیه کنید و آن ها را روی دیوار اطراف میز کاری تان بچسبانید. 

در این صورت در موقع کار آن ها را خواهید دید و با خواندنشان به طور ناخودآگاه آن ها را تکرار خواهید کرد.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *